zaterdag 11 april 2020

Welcome Easter Stampin'Up!


Welcome Easter Stampin'Up!

Hoihoi,

Vandaag is er weer een FB hop van mijn team de Lovely Stampers
 met als thema Favoriete Funfold kaart.

Voor mijn kaartje heb ik de stempel Welcome Easter van Stampin 'Up! gebruikt
Met deze stempel kan je ook hele leuke Baby kaartjes maken.

De binnenkant kan ik helaas niet laten zien want het kaartje is al verstuurd.
Helemaal vergeten foto's hiervan te maken haha.
Het kleine stukje met het konijn klapt omhoog, en het grote stuk
met de bloemetjes klap je naar beneden.

Het konijn is ingekleurd met de Stampin Blend.
 De leuke bloemetjes zijn gemaakt met de gratis pons uit de SAB.
Maar goed nieuws deze pons komt terug in de nieuwe catalogus per juni, joepie!


Dit is de reden waarom ik ben vergeten foto's te maken.
Met deze kaartjes wilde ik een aantal mensen Fijne Paasdagen toewensen.

Alle gebruikte materialen staan onder dit bericht.

Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up!  
mail dan naar:

stempelfeestje@gmail.com

Binnenkort doe ik weer een verzamelbestelling wil je daar NIET op wachten 
maar je bestelling binnen 3/5 werkdagen in huis hebben?

Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! via UPS bij je thuis wordt bezorgd
 en je ontvangt altijd een leuke attentie.
Boven de € 50,- zijn de verzendkosten gratis.

Hele fijne Paasdagen toegewenst en pas goed op jezelf.

groetjes
Carola 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten