zondag 26 april 2020

Nieuwe Bloesems Stampin'Up!

Stampin'Up! Nieuwe Bloesems

Hoihoi,

Vandaag een kaartje gemaakt met de Nederlandse stempel
Nieuwe Bloesems met de bijpassende stansen.
Ook heb ik deze keer weer de embossingfolder
Oranate Floral gebruikt, ik blijf hem zo leuk vinden.
Ik heb de bloem gestempeld op aquarel papier met Stazon en daarna
ingekleurd met inkt en de aqua painter.
Gebruikte kleuren Blushing Bride en Terracotta Tile.


Alle gebruikte materialen staan onder dit bericht.

Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up!  
mail dan naar:

stempelfeestje@gmail.com

Binnenkort doe ik weer een verzamelbestelling wil je daar NIET op wachten 
maar je bestelling binnen 3/5 werkdagen in huis hebben?


Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! via UPS bij je thuis wordt bezorgd
 en je ontvangt altijd een leuke attentie.

Nog een fijne zondag en pas goed op jezelf.
groetjes

Carola 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten