zaterdag 18 april 2020

Bloghop Creatieve Harten


Hoihoi,

Welkom bij de bloghop van de Creatieve Harten met deze maand als
thema : Favoriete Embossing Folder.



Mijn kaartje is gemaakt met de nieuwe embossing folder Ornate Floral.
Als ik heel eerlijk ben gebruik ik niet zo vaak embossing folders,
maar deze is echt een toppertje, ik ben er helemaal weg van!



De achtergrond heb gemaakt met vellum in de kleur Petal Pink.
Voor de bloemen heb ik de stempel Pluk de Dag en 
de bijpassende Daisy Ponsen gebruikt.
Gebruikte kleuren Gray Granite en Patal Pink




Om iemand op te vrolijke in deze moeilijke tijd geef ik deze nieuwe set weg.
Klik op deze LINK naar mijn FaceBook pagina als je mee wilt doen.


Alle gebruikte materialen staan onder dit bericht.

Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up!  
mail dan naar:

stempelfeestje@gmail.com

Binnenkort doe ik weer een verzamelbestelling wil je daar NIET op wachten 
maar je bestelling binnen 3/5 werkdagen in huis hebben?

Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! via UPS bij je thuis wordt bezorgd
 en je ontvangt altijd een leuke attentie.
Boven de € 50,- zijn de verzendkosten gratis.

Hop lekker verder, fijn weekend en pas goed op jezelf.
groetjes

Carola 




16 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Carola, deze folder is mij nog nooit opgevallen in de catalogus...Erg mooi. Hoe lief dat je een prachtige set materiaal weggeeft!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die folder is echt heel erg leuk, dank je wel voor je reactie.

      Verwijderen
  2. De ornate floral embossing folder is in trek vandaag! Wat heb je 'm leuk met de Daisy set gecombineerd. Erg mooi in het roze en grijs. Gezellig dat je weer mee deed met de hop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! Deze nieuwe embossingfolder vind ik ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is zeker prachtig! Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart zo met deze kleurencombinatie, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke combi, deze embossingfolder met stempel en pons

    BeantwoordenVerwijderen