zaterdag 21 augustus 2021

Creatieve Harten Bloghop


Hoihoi,

Leuk dat je komt kijken bij de bloghop van de Creatieve Harten
met deze keer het thema Mini Catalogus Favoriet.


Het is best moeilijk om te kiezen wat mijn favoriet is
uit de nieuwe Mini Catalogus, er staan weer zoveel leuke dingen in!

Vandaag mijn eerste Kerst kaartje !
Ik ben heb dit kaartje gemaakt met het prachtige designpapier
Peaceful Place. Zo mooi die grijze tinten met wit en zilver,
daar ga ik nog heel wat kaartjes en doosjes mee maken.

Ook de Seasonal Swirl Dies zijn een van mijn favorieten.
De grote en kleine stans heb ik beide uitgedraaid en op elkaar geplakt.
Een witte cirkel erachter en je hebt heel snel een leuke kaart.

De tekst op het label komt uit de Nederlandse stempel
Fantastische Feestdagen, een hele leuke bruikbare stempel.

Het labeltje heb ik gemaakt met de Banner Pick a Punch.
Je kunt daar 3 maten labels mee maken, ½ / ¾ en 1 inch,
of in cm. 1,3 / 1,9 en 2,5.

 Alle gebruikte materialen staan onder dit bericht.


Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up!
mail dan naar:

stempelfeestje@gmail.com

Binnenkort doe ik weer een verzamelbestelling wil je daar NIET op wachten 
maar je bestelling binnen 3/5 werkdagen in huis hebben?

Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! via UPS 
bij je thuis wordt bezorgden en je ontvangt altijd een leuke attentie.
Boven de € 60,- zijn de verzendkosten GRATIS!

Nog een fijne dag en hop lekker verder,
groetjes

Carola 



4 opmerkingen:

  1. De Sparkle of Season bundle staat ook nog op mijn wensenlijstje! Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Dat papier is echt super en deze set moet denk ik toch ook maar op mijn bestellijst erbij! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, ja deze bundel staat bij mij ook hoog op mijn lijstje.. en ook zo veelzijdig.

    BeantwoordenVerwijderen