zaterdag 17 juli 2021

Creatieve Harten Bloghop

 

Hoihoi,

Welkom bij de bloghop van de Creatieve Harten met deze
keer het thema Fun Fold.


Ik heb een eenvoudige Fun Fold kaart gemaakt met 
 de stempel Hand-Penned Petals en de bijpassende stansen
en het mooie designpapier.

Ik heb een stuk cardstock van 10½ x 14 cm in Pale Papaya genomen
en deze gerild op 11 en 14 cm. 


Het gerilde stukje plak je dicht met Tombo of andere lijm.
Daarna kun je de kaart gaan aankleden. Voor de bloem heb ik de kleuren
Pale Papaya, Blushing Bride en Soft Succulent inkt gebruikt.
Het leuke Label komt uit de set Tailor Made Tags.
Een stukje lint en het kaartje is weer klaar.

Alle gebruikte materialen staan onder dit bericht.

Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up!
mail dan naar:

stempelfeestje@gmail.com

Binnenkort doe ik weer een verzamelbestelling wil je daar NIET op wachten 
maar je bestelling binnen 3/5 werkdagen in huis hebben?

Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! via UPS 
bij je thuis wordt bezorgden en je ontvangt altijd een leuke attentie.
Boven de € 60,- zijn de verzendkosten GRATIS!

Nog een fijne dag en hop lekker verder,
groetjes

Carola 

4 opmerkingen: