zaterdag 11 september 2021

Giving Gifts dies van Stampin'Up!

 


Hoihoi,

Met de Time of Giving dies heb ik dit kaartje gemaakt.
Ik heb deze dies pas een weekje in huis omdat eigenlijk niet goed 
in de catalogus had gezien hoe leuk deze eigenlijk zijn.
Ook de bijpassende stempel is een aanrader.

Voor de achtergrond heb ik het mooie Dsp Peacefull Place gebruikt.
De kerstman heb ik uitgestanst uit het Black glitterpapier, heel mooi!
Het label is gemaakt met de Tailor Made dies.
De tekst heb ik gestempeld met Versamark op een stukje zwart cardstock
daarna witte embossingpoeder erover gedaan en verhit met de heattool.
Een lintje, wat sterretjes en zo heb je weer een leuke kaart.

Alle gebruikte materialen staan onder dit bericht.

Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up!
mail dan naar:

stempelfeestje@gmail.com

Binnenkort doe ik weer een verzamelbestelling wil je daar NIET op wachten 
maar je bestelling binnen 3/5 werkdagen in huis hebben?

Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! via UPS 
bij je thuis wordt bezorgden en je ontvangt altijd een leuke attentie.
Boven de € 60,- zijn de verzendkosten GRATIS!

Nog een fijne dag,
groetjes

Carola 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten