zaterdag 9 november 2019

So Many Stars Stampin'Up!



Hoihoi,

Met de stempel So Manny Stars en de Stitched Stars Dies heb ik deze kaart gemaakt.
De naam So Many Stars zegt voldoende, met deze set kan je
zoveel leuke kaarten maken, en de mallen met het stik randje zijn echt prachtig.

Het doosje is gemaakt met de Mini Curvy Keepsakes Box, ook een van mijn favorieten.

Ik heb alles gestempeld op Very Vanilla met Merry Merlot en Copper inkt.

Doe je ook mee met de actie Wie Jarig is Trakteert ?
Op mijn Fabebookpagina (klik recht op het FB in de zijbalk) staat wat je moet doen
om dit pakketje te winnen. Iedereen mag meedoen.



Alle gebruikte materialen staan onder dit bericht.


Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up!  
mail dan naar:

stempelfeestje@gmail.com

Binnenkort doe ik weer een verzamelbestelling wil je daar NIET op wachten 
maar je bestelling binnen 3/5 werkdagen in huis hebben?
Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! via UPS bij je thuis wordt bezorgd
 en je ontvangt altijd een leuke attentie.
Boven de € 50,- zijn de verzendkosten gratis.

Een heel fijn weekend toegewenst.
groetjes
Carola 


1 opmerking: