zondag 24 november 2019

Christmas Cleaming Stampin'Up!


Hoihoi,

Met de ponsen van Stampin'Up! heb ik dit leuke kerst ornament gemaakt.
Heel makkelijk en zo leuk om te doen.
Je ponst 15 keer met de grote en 15 keer met de kleine pons uit designpapier of je
stempelt ze zelf met de bijpassende stempel en ponst ze daarna uit.
Je rilt alle geponste stukje in de lengte en plakt ze dan per 3 tegen elkaar aan.
Zo heb je 5 grote en 5 kleine stukjes. Deze plakje op een rondje papier.
en daarna heb ik er 2 rondjes en een sterretje opgeplakt.


Met de zelfde pons heb ik deze snoep/cadeau verpakking gemaakt.
Het mooie designpapier Brightly Cleaming is helaas uitverkocht.

Alle gebruikte materialen staan onder dit bericht.

Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up!  
mail dan naar:

stempelfeestje@gmail.com

Binnenkort doe ik weer een verzamelbestelling wil je daar NIET op wachten 
maar je bestelling binnen 3/5 werkdagen in huis hebben?
Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! via UPS bij je thuis wordt bezorgd
 en je ontvangt altijd een leuke attentie.
Boven de € 50,- zijn de verzendkosten gratis.

groetjes
Carola 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten