zondag 20 januari 2019

Vlinderdans Stampin'Up!


Hoihoi,

Nog een kaartje gemaakt met de leuke vlinders van Stampin'Up!
Dit kaartje is eigenlijk heel snel gemaakt want nu ik dit bericht aan 
het schrijven ben zie ik dat ik alleen de tekst heb gestempeld.

En wat nog leuker is deze kaart is bijna helemaal gemaakt met 
de gratis Sale-A-Bration producten van Stampin'Up!
De vlinders zijn geponst uit het mooie designpapier Botanical Butterfly.


Onder de grote vlinder zit een houten vlinder, op deze foto is deze wat beter te zien.
(Butterfly Ellement pag. 8 van de SAB folder)
Gebruikte kleuren zijn Grafefruit Grove en Balmy Blue.



Alle gebruikte materialen staan onderaan dit bericht.

Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up!  
mail dan naar:
stempelfeestje@gmail.com

bellen mag natuurlijk ook 06-26359012

Binnenkort doe ik weer een verzamelbestelling wil je daar NIET op wachten 
maar je bestelling binnen 3/5 werkdagen in huis hebben?
Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! via UPS bij je thuis wordt bezorgd
 en je ontvangt altijd een leuke attentie.
Boven de € 50,- zijn de verzendkosten gratis.

groetjes

Carola



3 opmerkingen: