zaterdag 12 januari 2019

Vlinderdans Stampin'Up!

Stampin´Up! Vlinderdans en Door Dik en Dun

Hoihoi,

Wat ben ik blij met deze leuke stempel Vlinderdans van Stampin'Up!
Deze stempel is zo veelzijdig, ik heb er al een heleboel kaartjes mee gemaakt.
Binnenkort hier te zien op mijn blog.

Vandaag doe ik weer mee aan de Facebook Hop van mijn team 
de Lovely Stampers.

Nu dan even over het kaartje, 
gebruikte stempels zijn Vlinderdans en Door Dik en Dun.
 Dit is een GRATIS stempel uit de Sale-A-Bration.
Bij besteding van € 60,-  mag je een product uitzoeken en
deze stempel door Door Dik en Dun is er ook een van.
Hij staat op pag.14 van de SAB folder, alleen staat hij daar in het Engels.
Hieronder even een voorbeeld van de stempel in het Nederlands.
De leuke lintjes die ik heb gebruikt zijn ook een gratis SAB artikel.
Voor het inkleuren heb ik de Stampin Blends gebruikt.
Gebruikte kleuren zijn Daffodil Delight en Grapefruit Grove.


De nieuwe Voorjaars Catalogus en Sale-A-Bration folder staan links in de sitebar.

Alle gebruikte materialen staan onderaan dit bericht.

Wil je ook de nieuwe catalogus + SAB folder ontvangen ?

mail dan naar:
stempelfeestje@gmail.com
bellen mag natuurlijk ook
06-26359012

Binnenkort doe ik weer een verzamelbestelling wil je daar NIET op wachten 
maar je bestelling binnen 3/5 werkdagen in huis hebben?
Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! via UPS bij je thuis wordt bezorgd
 en je ontvangt altijd een leuke attentie.
Boven de € 50,- zijn de verzendkosten gratis.

groetjes

Carola



3 opmerkingen: