zaterdag 13 oktober 2018

Stampin'Up! Designpapier


Hoihoi,

Vandaag is er weer een facebook hop van mijn team de Lovely Stampers
met als thema : Designpapier.
Ik ben aan de gang gegaan met het mooie papier Joyous Noel Specialty.
 Dit is echt mijn favoriet uit de Herfst / Winter catalogus van Stampin'Up!


De basiskaart is Whiper White met daarop een stukje Gray Granite 
en een stukje dsp. De stempel komt uit de Spirited Snowman.
Ingekleurd met de Stampin Blends in Cherry Cobbler en de Shimmer Paint in Copper.
Voor de leuke strepen achter het plaatje heb ik een stukje papier 
door de embossingfolder Corrugated Dynamic gehaald.
Daarna met een Sponge Dauber met Shimmer Paint er overheen gegaan.


En dan dit leuke doosje voor snoepjes, koekjes of een leuke cadeautje.
Dit zijn de Bakers's Boxes van Stampin'Up!
Ze zijn te koop in een pakketje van 10 stuks.
Super makkelijk, je kan ze zo in elkaar vouwen,
bestempelen en helemaal naar je eigen idee opleuken.
De maat is 10,8 x 10,8 x 5,4.
De ster is ook gemaakt van designpapier.

Alle gebruikte materialen staan onderaan dit bericht.

Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up!  
mail dan naar:
stempelfeestje@gmail.com
bellen mag natuurlijk ook 06-26359012

Wil je NIET op een verzamelbestelling wachten maar je bestelling 
binnen 3/5 werkdagen in huis hebben?
Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! via UPS bij je thuis wordt bezorgd.
Boven de € 50,- zijn de verzendkosten GRATIS en je ontvangt altijd een leuke attentie.

groetjes

Carola



Geen opmerkingen:

Een reactie posten