zondag 21 oktober 2018

Spirited Snowmen Stampin'Up!


Hallo,

Dit is een van de kaartjes die dames hebben gemaakt 
tijdens de workshop mij mij thuis.

De stempel die we hebben gebruikt is de Spirited Snowman van Stampin'Up!.
Gebruikte kleuren inkt en papier : Blueberry Bushel en Balmy Blue.

Wil je niet een heel pak cardstock bestellen, ik verkoop de vellen
ook los voor € 0,45 per stuk. 
Bestel je 10 vel dan krijg je 1 vel Gratis.
Bestel je 20 vel dan krijg je 2 vel Gratis en ga zo maar door !
Ik heb alle kleuren op voorraad.

Alle gebruikte materialen staan onderaan dit bericht.

Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up!  
mail dan naar:
stempelfeestje@gmail.com
bellen mag natuurlijk ook 06-26359012

Wil je NIET op een verzamelbestelling wachten maar je bestelling 
binnen 3/5 werkdagen in huis hebben?
Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! via UPS bij je thuis wordt bezorgd.
Boven de € 50,- zijn de verzendkosten GRATIS en je ontvangt altijd een leuke attentie.

groetjes

Carola


Geen opmerkingen:

Een reactie posten