donderdag 7 juni 2018

Varied Vases Stampin'Up!


Hoihoi,

Gisteren eindelijk aan de slag gegaan met de stempel Varied Vases
van Stampin'Up! met de bijpassende pons.

Hij lag al een tijdje op mijn hobby tafel maar nu 
heb ik er 3 leuke kaartjes mee gemaakt.
Ik heb ook de nieuwe In Colors  2018 - 2020 gebruikt.

De stempel is  als bundel te koop (stempel + pons) dan krijg je 10 % korting, 
maar je kunt natuurlijk ook alleen de stempel bestellen.
Gebruikte kleuren zijn Lovely Lipstick en
 Pineapple Punch (weer even wennen aan de nieuwe namen)
Ook heb ik het designpapier in de zelfde kleuren gebruikt.
Heel handig het papier is nu te koop in kleine pakketjes van 15,2 x 15,2 cm.
De tekst komt uit de geweldige Nederlandse stempel set  Van Alles Wat.
32 leuke teksten in 2 mooie plastic doosjes.




Alle gebruikte materialen staan onder dit bericht.

Geniet lekker van het mooi weer, ik blijf lekker binnen want het is mij veel te warm.

Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up! of wil je ook de
 nieuwe catalogus ontvangen mail dan naar:

stempelfeestje@gmail.com
bellen mag natuurlijk ook 06-26359012

Wil je NIET op een verzamelbestelling wachten maar je bestelling
binnen 3/5 werkdagen in huis hebben?
Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! 
via UPS bij je thuis wordt bezorgd.
Boven de € 50,- zijn de verzendkosten GRATIS en
je ontvangt altijd een leuke attentie.


Groetjes Carola


Geen opmerkingen:

Een reactie posten