zaterdag 9 juni 2018

Animal Outing Stampin'Up!


Hoihoi,

Vandaag heb ik weer meegedaan aan de FB hop van mijn  team de Lovely stampers.
Kom je ook kijken wat mijn teamgenootjes hebben gemaakt?

Met de stempel Animal Outing van Stampin'Up! heb ik dit kaartje gemaakt.
Een leuke stempel met heel veel dieren en mooie teksten.

Ik heb de nieuwe kleuren Granny Apple Green en Pineapple Punch gebruikt.
De giraffe heb ik ingekleurd met de Stampin Blends.
(Oeps hij is wel een beetje heel erg geel de giraffe)

Vanaf half juni zijn ze de blends gelukkig weer te bestellen, ook in heel veel nieuwe kleuren.
De tak op de achtergrond komt uit de stempel In de Bloemetjes Zetten.

Alle gebruikte materialen staan onder dit bericht.

Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up! of wil je ook de
 nieuwe catalogus ontvangen mail dan naar:

stempelfeestje@gmail.com
bellen mag natuurlijk ook 06-26359012

Wil je NIET op een verzamelbestelling wachten maar je bestelling
binnen 3/5 werkdagen in huis hebben?
Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! 
via UPS bij je thuis wordt bezorgd.
Boven de € 50,- zijn de verzendkosten GRATIS en
je ontvangt altijd een leuke attentie.

Groetjes Carola



Geen opmerkingen:

Een reactie posten