maandag 11 december 2017

Stampin'Up! Cookie Cutter Christmas


Hoi hoi,

Is het bij jullie ook helemaal wit van de sneeuw, hier ook, dus ik blijf lekker binnen vandaag.

Het kaartje is gemaakt met de Cookie Cutter Christmas stempel en de bijpassende pons.
De kaart basis is Whisper White met  daarop een stukje Real Red.
Van het Merry Music designpapier had ik nog 2 restjes over.
Ik kwam net iets tekort dus heb ik er een reepje glitterpapier overheen geplakt.
Voor het label heb ik de Scalloped Tag Topper en de Banner Triple pons gebruikt.
De zilveren cirkel en het ovaal zijn met de stansen
Layering Ovals en Stitched Shapes Framelits gemaakt met zilver foil.
Het kerstmannetje is ingekleurd met de Markers.
Op de witte bontjes heb lijm gedaan en daarna Dazzling Diamonds er overheen.
 Helaas zie je de glitters niet goed op de foto.

Vandaag weer een leuke actie bij Stampin'Up!



Wil je nog een cadeautje voor jezelf of iemand anders bestellen.
Vandaag gratis verzenden.

Wil je meer weten mail naar:
stempelfeestje@gmail.com

groetjes Carola





2 opmerkingen:

  1. Het is zo’n leuke set! Leuk om weer eens te gebruiken.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Jantine, het is inderdaad een hele leuke set.

    BeantwoordenVerwijderen