zaterdag 2 december 2017

Bloghop Glitter en Glamour




Hoi hoi,

Wat leuk dat je komt kijken bij de bloghop van de Creatieve Harten van Stampin'Up!
met als thema Glitter en Glamour.
Vandaag krijgen jullie bij mij een heleboel glitter te zien.



Ik heb een kaartje en een verpakking voor een cadeaubon gemaakt
met de mooie producten van Stampin'Up!




De kaartbasis is Whisper White met daarop een stukje 
van het prachtige designpapier Year of Cheers. 
Boven en onder heb ik een restje foil sheet geplakt in het goud.
 Ik heb de Nederlandse stempel Decemberlabels + pons gebruikt.
Met Versamark gestempeld en daarna gouden embossingpoeder
 eroverheen gedaan en verhit met de Heat Tool.
 Met de Lots of Labels en de Stitched Framelits in het goud en zilver 
zijn de labels gemaakt voor achter de tekst.
 Een strikje en je kaartje is klaar.



In dit leuke zakje zit een cadeaubon voor de Kerst.
Deze leuke zakjes, Striped Treat Bag zijn per 10 stuks te koop (pag. 195)
Ik heb er een Foil Snowflake opgeplakt. 
Met de stempel Oh, What Fun is het tekstlabel gemaakt, ook weer met
Versamark en gouden embossingpoeder.
Een leuk clipje en wat lintjes en je hebt een leuke 
verpakking voor en cadeaubon of iets anders voor de Kerst.

Ik hoop dat je mijn creaties leuk vind.
Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up! of wil je een bestelling plaatsen, 
mail dan naar:

stempelfeestje@gmail.com

Hop lekker verder naar:

Danielle Kassing om te zien wat voor leuks zij heeft gemaakt.




Fijn weekend,

Groetjes Carola





Carola Gillich JE BENT NU HIER.







10 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes Carola! Wie wil deze nu niet ontvangen deze maand.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, Carola! Kaartje is ook erg mooi met al die verschillende (verfijnde) details

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Carola, wat is dit papier toch heerlijk he! Ik zou vroeger nooit goud en zilver hebben gecombineerd met elkaar, maar dit papier laat zien dat het schitterend is en heel goed kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie creaties heb je weer gemaakt Carola.
    Je zou het maar cadeau krijgen, daar wordt je toch helemaal blij van!

    BeantwoordenVerwijderen