zaterdag 9 februari 2019

Tea Together Stampin'Up!


Hoihoi,

Vandaag is er weer een facebook hop van mijn team de Lovely Stampers
met als thema Techniek.

Voor deze kaartjes heb ik de embossing techniek gebruikt.
De stempel Tea Together heb ik beinkt met Versamark en gestempeld 
op shimmery white papier, daarna heb ik er zilveren 
 embossing poeder overheen gedaan en verhit met de heattool.


Met de aquapainter (waterpenseel) heb ik de theepot en 
het kopje ingekleurd met Mint Macaron en Flirty Flamingo.
Je doet wat stempelinkt op een acryl blokje en met een klein
beetjes water pak je steeds wat inkt op. Heel leuk om te doen.



Voor dit kaartje heb ik een een notecard (12,5 X 9 cm) gebruikt, 
hierbij zitten ook bijpassende envelopjes. Bij de stempel Tea Together horen
 ook framelist en hoe leuk deze zijn GRATIS te krijgen tijdens de Sale-A-Bration.
De tekst komt ook uit de Gratis stempel Door Dik en Dun.


Alle gebruikte materialen staan onderaan dit bericht.

Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up!  
mail dan naar:
stempelfeestje@gmail.com

bellen mag natuurlijk ook 06-26359012

Binnenkort doe ik weer een verzamelbestelling wil je daar NIET op wachten 
maar je bestelling binnen 3/5 werkdagen in huis hebben?
Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! via UPS bij je thuis wordt bezorgd
 en je ontvangt altijd een leuke attentie.
Boven de € 50,- zijn de verzendkosten gratis.


groetjes
Carola


1 opmerking: