zaterdag 2 februari 2019

Creatieve Harten bloghop


Hoihoi,

Wat gezellig dat je komt kijken bij de bloghop van de Creatieve Harten
met deze keer als thema Doosjes.

Ik heb een mini pizza box en een kleine milk box voor jullie gemaakt.


Het mini pizza doosje koopt je kant en klaar bij Stampin 'Up!
Alleen in elkaar vouwen en opleuken met wat stempels of design papier en je hebt een 
leuke verpakking voor een klein cadeautje.




Ik heb de geweldige Nederlandse stempel Vlinderdans met de bijpassende 
pons gebruikt en de stempel Beauty Abounds.




Deze kleine melk box heb ik gemaakt naar aanleiding van een filmpje
via You-Tube van ChicnScratch.

De gebruikte kleuren zijn Coastal Cabana, Lemon Lime Twist en 
Granny Apple Green.


Hebben jullie al gebruik gemaakt van de Sale-A-Bration actie?
Bij elke € 60,- mag je een gratis producten uitzoeken uit de SAB folder,
(deze staat links in de sidebar)


Alle gebruikte materialen staan onderaan dit bericht.

Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up!  
mail dan naar:
stempelfeestje@gmail.com

bellen mag natuurlijk ook 06-26359012

Binnenkort doe ik weer een verzamelbestelling wil je daar NIET op wachten 
maar je bestelling binnen 3/5 werkdagen in huis hebben?
Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! via UPS bij je thuis wordt bezorgd
 en je ontvangt altijd een leuke attentie.
Boven de € 50,- zijn de verzendkosten gratis.

groetjes
Carola

Hop lekker verder door op de namen hieronder te klikken.




13 opmerkingen:

  1. Oh hier word ik helemaal vrolijk van!
    Mijn kleurtjes en vlindertjes.
    Erg leuk deze 2 projectjes Carola. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh super!! die kleuren echt mijn kleurtjes fris en vrolijk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Erica, ik werk ook heel graag met deze kleurtjes.

      Verwijderen
  3. WOW! Helemaal mijn kleuren. Superleuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is leuk om te horen, dank je wel voor je reactie Lotte en nog bedankt voor je duidelijke uitleg op de teamdag.

      Verwijderen
  4. Heel leuk Carola, vooral door de vrolijke kleurtjes die je gebruikt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Brigitte, ik ben ook erg blij met deze kleurtjes van SU.

      Verwijderen
  5. Superleuk Carola... en van die kleurtjes krijg ik zin in de lente ;-)

    BeantwoordenVerwijderen