zondag 24 september 2017

Stampin'Up! Thuiskomen


Hallo,

Vandaag laat ik jullie mijn eerste Kerstkaartje van dit jaar zien,
 en er zullen er zeker nog een heleboel volgen.
Het kaartje is gemaakt met de Nederlandse stempelset Thuiskomen met 
de bijpassende framelits.


Met deze stempel van Stampin'Up! kan een diverse kaartje maken,
voor Kerst , nieuwe woning, verjaardag etc.

De kaart basis is Night of Navy, daarop een stukje Sahara Sand.
Met de Embossing Paste en een masker heb ik de steentjes achtergrond gemaakt.
De pasta heb ik gemengd met een druppeltje Sahara Sand.
Wil je weten hoe ik dat heb gedaan, kijk dan naar naar YouTube filmpje, 
daar laat ik zien hoe het werkt.
Klik recht op de afbeelding van YouTube dan kom je vanzelf op mijn kanaal.

Voor de deur heb ik Versamark inkt met witte embossingpoeder op Night of Navy gebruikt.
Achter de raampjes heb ik een stukje Goud Glimmer papier geplakt.
De uitgestanste delen heb ik ingekleurd met de Markers.
Gebruikte kleuren Real Red en Old Oive.

Wil je meer weten of de producten van Stampin'Up! of wil je een bestelling plaatsen
mail dan naar :

stempelfeestje@gmail.com

Nog een fijne dag, groetjes

Carola

Geen opmerkingen:

Een reactie posten