vrijdag 15 september 2017

Stampin'Up! kaartje met 
Embossing Paste en Decoratieve Mask

Wil je weten hoe ik dit heb kaartje heb gemaakt ?
Kijk dan naar mijn YouTube filmpje.


Hallo allemaal,

Met de Embossing Paste en een Decoratieve Mask heb ik dit kaartje gemaakt.
Er zitten 4 leuke mask (sjablonen) in de verpakking van Stampin'Up! dus keuze genoeg.
Samen met de pasta maakt je een mooie verhoging op je kaart.
De kaart basis is Daffodil Delight met een stukje Island Indigo.
Gebruikte stempels :
You Move Me en de Nederlandse stempel De Mooiste Momenten.

Op mijn YouTube filmpje laat ik je stap voor stap zien hoe ik dit kaartje heb gemaakt.

 Klik hieronder voor het filmpje



Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up! of wil je een bestelling plaatsen
mail dan naar :

stempelfeestje@gmail.com

Nog een fijne dag
Groetjes Carola






1 opmerking: