zaterdag 8 mei 2021

Vrolijke Viooltjes van Stampin'Up!

 


Hoihoi,

Kortgeleden kreeg ik de vraag om een cadeaubon te maken
voor iemand die een grote fan is van de producten van Stampin'Up!
Altijd heel leuk om dit te mogen verzorgen.


Ik ben gelijk aan de slag gedaan met de super leuke stempel
Vrolijke Viooltjes met de bijpassende stansen van Stampin'Up!
De envelop is gemaakt met het envelop punchbord, deze is niet meer
 te koop via SU maar er zijn ook andere merken die hem ook verkopen.

Ik heb ook 2 van de nieuwe kleuren inkt gebruikt de
Fresh Freesia en de Pale Papaya.
De strook achter het label is gemaakt met het bijpassende designpapier.
Het grote viooltje heb ik gestanst uit het gekleurde vellum
wat prachtig glanst, er zit een klein glimmertje in, zo mooi !
En natuurlijk dat lieve hommeltje wat erop heb geplakt met een glue dot.

Alle gebruikte materialen staan onder dit bericht

Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up!

  mail dan naar:

stempelfeestje@gmail.com

Binnenkort doe ik weer een verzamelbestelling wil je daar NIET op wachten 
maar je bestelling binnen 3/5 werkdagen in huis hebben?

Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! via UPS 
bij je thuis wordt bezorgd
en en je ontvangt altijd een leuke attentie.
Boven de € 60,- zijn de verzendkosten GRATIS!

Nog een fijne dag,
groetjes

Carola 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten