zaterdag 20 maart 2021

Creatieve Harten Bloghop


 Hoihoi,

Welkom bij de bloghop van de Creatieve Harten met deze maand 
het thema Kaartenset met verpakking.


Met de super leuke vlinderstempel Butterfly Brilliance  heb ik 
2 kaartjes gemaakt met bijpassende enveloppen in een Acetate box.


Gebruikte kleuren zijn Just Jade en Magenta Madness.
Ik heb de vlinders gestempeld met Memento inkt
op een stukje Whisper White en daarna ingekleurd met de Stampin Blends


Voor deze kaart heb ik de embossingfolder 
Scripty 3D gebruikt en een stukje dsp wat bij de nieuwe vlinderset
hoort maar wat helaas uitverkocht is.
Over de vlinder heb ik nog een extra vlinder van vellum geplakt.



Deze vlinder heb ik ook ingekleurd met de Stampin Blends
maar dan in de kleuren Blushing Bride en 
Magenta Madness. De leuke cirkel achter de vlinder en het randje
achter de tekst komen uit de Painted label stansen.

Alle gebruikte materialen staan onder dit bericht

Links in de zijbalk staan alle folders.

Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up!
  
mail dan naar:

stempelfeestje@gmail.com

Binnenkort doe ik weer een verzamelbestelling wil je daar NIET op wachten 
maar je bestelling binnen 3/5 werkdagen in huis hebben?

Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! via UPS 
bij je thuis wordt bezorgd
en je ontvangt altijd een leuke attentie.
Boven de € 60,- zijn de verzendkosten GRATIS!

hop lekker verder en een heel fijn weekend
groetjes

Carola 

7 opmerkingen:

  1. Prachtig met de vlindertjes. Dankjewel voor de inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten. En door het acetate doosje blijven ze verpakt ook nog tot hun recht komen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O die kleurtjes... heerlijk! Ik wordt daar zo vrolijk van! Superleuk setje zo bij elkaar, en die acetate box is perfect ook hierbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke set Carola! Gaaf dat je de nieuwe producten combineert met wat oudere stansen. Die acetate boxen blijven super om te vullen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig, jammer dat het dsp al uitverkocht is, was bij mij al bijna op en wilde graag nog een set...

    BeantwoordenVerwijderen