zaterdag 13 februari 2021

Dragonfly Garden Stampin'Up!

Hoihoi,

Vandaag heb ik een setje gemaakt met mooie stempel
Dragonfly Garden van Stampin'Up! met de bijpassende pons.

De achtergrond heb ik eerst gestempeld met de stempel Very Versailles
op een stukje whisper white met Coastal Cabana inkt.
 Daarna ben ik met de 
Blending Brushes en de zelfde kleur inkt
er zachtjes overheen gegaan..
Wat werken die brushes fijn, en wat een mooie kleur effecten krijg je zo.
De bloemen en de vlinder zijn ingekleurd met Stampin Blends.

Ik heb de Mini Curvy Keepsakes Box uit wit papier gestanst.
Daarna gestempeld en weer met de Blending Brushes bewerkt.

Gebruikte kleuren zijn Misty Moonlight en Coastal Cabana.

Alle gebruikte materialen staan onder dit bericht

De Sale-A-Bration loopt nog t/m 28 februari,
wil je ook nog meedoen ?

Bij elke bestelling van €60,- mag je een Gratis product uitzoeken,
bij € 120,- zijn het er 2 en ga zo maar door!

Links in de zijbalk staan alle folders.

Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up!
  
mail dan naar:

stempelfeestje@gmail.com

Binnenkort doe ik weer een verzamelbestelling wil je daar NIET op wachten 
maar je bestelling binnen 3/5 werkdagen in huis hebben?

Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! via UPS 
bij je thuis wordt bezorgd
en je ontvangt altijd een leuke attentie.
Boven de € 60,- zijn de verzendkosten GRATIS!

Nog een fijn weekend,
Carola 

 


1 opmerking:

  1. Hallo Carola, waar kan ik dat patroon van dat schattige doosje vinden?

    BeantwoordenVerwijderen