zaterdag 14 november 2020

Curvy Christmas Stampin'Up!



 Hoihoi,

Met de stempel Curvy Christmas van Stampin'Up! en de bijpassende dies
heb ik dit kaartje gemaakt.

Bij deze set is ook heel mooi designpapier in 3 kleuren,
Cherry Cobler, Shades Spruce en Sahara Sand.
De basiskaart is van Shades Spruce cardstock.
Daar bovenop een stukje Whisper White wat door de
embossingfolder Winter Snow heb gehaald.
De boompjes heb ik heel licht ingekleurd met een heel 
klein kwastje en Shimmer Paint in de kleur Frost White.
Het glanst heel mooi, helaas zie je dat niet op de foto.


Doe je ook mee met de actie Wie jarig is trakteert !
Kijk even op mijn facebookpagina door op onderstaande link te klikken.


Heb je geen fb dan mag je hier ook een reactie
 achterlaten dan kan je ook meedoen.

Alle gebruikte materialen staan onder dit bericht, 

Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up!  
mail dan naar:

stempelfeestje@gmail.com

Binnenkort doe ik weer een verzamelbestelling wil je daar NIET op wachten 
maar je bestelling binnen 3/5 werkdagen in huis hebben?


Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! via UPS bij je thuis wordt bezorgd
 en je ontvangt altijd een leuke attentie.
Boven de € 60,- zijn de verzendkosten gratis.


Een heel fijn weekend
groetjes

Carola 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten