zaterdag 10 oktober 2020

Stampin'Up! Queen Anne's Lace



Hoihoi,

Voor dit kaartje ben ik heerlijk aan het sponsen geweest met
2 kleuren inkt de Coastel Cabana en Bermuda Bay, echt 2 favorieten van mij.
Eerst heb ik de bloem uit de stempelset Queen Ann's Lace
gestempeld met Versamark op een stukje Whisper en White.
Daarna witte embossingpoeder eroverheen gedaan en dan verhitten 
met de heattool en daarna kan je lekker gaan sponsen.
De letters zijn gemaakt met de Playful Alphabet dies en de adhesive sheets.
Die sheets zijn echt heel leuk, je krijgt daardoor een mooie verhoging.
Ik heb een stukje zilver foil sheet (kan ook gekleurd cardstock zijn) op 
de sheet geplakt, daarna de letters uitgestanst.
Je kunt hiervoor alle dies gebruiken, bloemetjes, takjes. etc.
De sheet zijn aan beide zijde zelfklevend dus makkelijk te gebruiken.

Alle gebruikte materialen staan onderaan dit bericht

Er is weer een leuke actie bij Stampin'Up!
15% korting op het onderstaande designpapier de hele maand oktober!


Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up!  
mail dan naar:

stempelfeestje@gmail.com

Binnenkort doe ik weer een verzamelbestelling wil je daar NIET op wachten 
maar je bestelling binnen 3/5 werkdagen in huis hebben?


Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! via UPS bij je thuis wordt bezorgd
 en je ontvangt altijd een leuke attentie.
Boven de € 60,- zijn de verzendkosten gratis.


Een heel fijn weekend
groetjes

Carola 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten