zaterdag 23 mei 2020

Bloghop Creatieve Harten



Hoihoi,

Vandaag is er weer een bloghop van de Creatieve Harten 
met als thema Favoriete Pons.

Stampin'Up! Delightful Tag Topper pons

Voor mij was dat niet zo moeilijk want de
 Delightful Tag Topper pons is echt mijn favoriet. Het leuke van deze pons 
is dat je er 3 maten labels mee kunt maken. Dus 3 voor de prijs van 1 😊



Hier even een voorbeeldje van de 3 labels. De maten zijn 1  / 1½ / 2 inch,
of  2,5 - 3,8 - 5,1 centimeter.

De stempels die ik heb gebruikt zijn nieuwe Nederlandse stempels
die per 3 juni te koop zijn.
Ik heb de nieuwe kleuren Just Jade en Misty Moonlight gebruikt.




Alle gebruikte materialen staan onder dit bericht, 
behalve de nieuwe producten die per 3 juni ingaan !!

Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up!  
mail dan naar:

stempelfeestje@gmail.com

Binnenkort doe ik weer een verzamelbestelling wil je daar NIET op wachten 
maar je bestelling binnen 3/5 werkdagen in huis hebben?


Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! via UPS bij je thuis wordt bezorgd
 en je ontvangt altijd een leuke attentie.
Boven de € 50,- zijn de verzendkosten gratis.

Hop lekker verder, fijn weekend en pas goed op jezelf.
groetjes

Carola 



5 opmerkingen:

  1. Leuke toepassing zo van de Delightful Tag Topper, ga ik zeker een keer gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee zo zeg, die ga ik onthouden, prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat had ik nog niet bedacht om die Delightful Tag Topper smaller te gebruiken.
    Dank voor dit leuke idee Carola :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een goed idee! ook ik heb daar nooit eerder bij stil gestaan...
    Mooie kaart Carola!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart en inderdaad deze pons is ook zo'n favoriet!
    Wat zijn deze kleuren ook geweldig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen