vrijdag 3 januari 2020

Painted Poppies Stampin'Up!


Hoihoi,

Hierbij wil ik iedereen een heel gelukkig, gezond en creatief 2020 toewensen!

Het is 3 januari en de leukste periode bij Stampin'Up! is aangebroken de
Sale-A-Bration.

Bij elke € 60,- die je besteed aan Stampin'Up! producten mag je een
 GRATIS cadeautje uitzoeken, hoe leuk is dat.
Links in de zijbalk staat de nieuwe Mini Catalogus en de Sale-A-Bration folder.

De 2 kleine kaartjes hierboven zijn gemaakt met de Painted Poppies stempel
en de bijpassende dies. Voor het rechter kaartje heb ik de
Peaceful Poppies Element gebruikt, een heel leuk setjes met diverse 
leuke afdrukjes, vellum blaadjes, banner en ga zo maar door.
Ik heb voor het inkleuren de Stampin Blends gebruikt in
de kleur Flirty Flamingo en Poppy Parade.
De tekst komt uit de Gratis Nederlandse SAB stempel Speciaal voor Jou.


Alle gebruikte materialen staan onder dit bericht.

Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up!  
mail dan naar:

stempelfeestje@gmail.com

Binnenkort doe ik weer een verzamelbestelling wil je daar NIET op wachten 
maar je bestelling binnen 3/5 werkdagen in huis hebben?


Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! via UPS bij je thuis wordt bezorgd.
Boven de € 50,- zijn de verzendkosten gratis.

groetjes
Carola 




2 opmerkingen:

  1. mooie sets de poppies. mooie kaarten gemaakt hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt , heb ook even rondgekeken op je blog super mooie creaties , Ik ben je gaan volgen , Kom je ook eens bij mij kijken en misschien vind je het leuk om mij ook te volgen
    Mijn blog is corryscardandcreations
    Lieve groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen