zaterdag 12 oktober 2019

New Wonders Stampin'Up!


Hoihoi,

Vandaag heb ik weer meegedaan met de FB hop van mijn team de
 Lovely Stampers met het thema Herfst.
Ik heb voor dit kaartje de hostess stempel New Wonders gebruikt.

Ik heb deze schattige stempel eerst gestempeld met Memento inkt op een stukje 
Whisper White en daarna  ingekleurd met de Stampin Blends.

Gebruikte kleuren zijn Cajun Craze, Daffodil Delight, Mossy Meadow, 
Soft Sea Foam en Soft Suede.
Op de vleugels heb ik Dazzling Diamonds gedaan maar dat zie je 
helaas niet goed op de foto.

Alle gebruikte materialen staan onder dit bericht.


Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up!  
mail dan naar:

stempelfeestje@gmail.com

Binnenkort doe ik weer een verzamelbestelling wil je daar NIET op wachten 

maar je bestelling binnen 3/5 werkdagen in huis hebben?
Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! via UPS bij je thuis wordt bezorgd
 en je ontvangt altijd een leuke attentie.
Boven de € 50,- zijn de verzendkosten gratis.

Een heel fijn weekend toegewenst.
groetjes
Carola 



2 opmerkingen:

  1. Mooie warme herfstkaart!
    Heel leuk stempeltje.
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen