zaterdag 6 juli 2019

Bloghop Creatieve Harten



Hoihoi,

Wat gezellig dat je komt kijken bij de bloghop van de Creatieve Harten met
als thema Kaartenset.


Ik heb 3 kaartjes  gemaakt met de veelzijdige stempel 
Free As a Bird en de Stitched Nested Labels Dies, ze zijn echt geweldig.


Voor deze kaart heb ik de vogeltjes op een stukje aquarelpapier gestempeld 
met zwarte Stazon inkt en daarna ingekleurd met inkt en een Aquapainter (waterpen)
Het leuke designpapier komt uit de Bird Ballade dsp set.


Het vogelhuisje voor deze kaart heb ik ook gemaakt met de 
Stitched Nested Labeld Dies. Het vogeltje heb ik ingekleurd
met de Stampin Blends en daarna uitgeknipt.


Voor het laatste kaartje heb ik de embossingfolder Tufted 3D gebruikt.
Het vogeltje is ook weer ingekleurd met de Stampin Blends.
Het mooie lint is de Organdy Striped Ribbon in Petal Pink.


Vergeten jullie de Bonus Days niet deze maand!

Voor iedere € 60,- aan Stampin' Up! bestellingen krijg je een bonus coupon van € 6,-. 
Deze coupon(s) is/zijn in te wisselen tussen 1 en 31 augustus op je Stampin' Up! bestelling.


Alle gebruikte materialen staan onder dit bericht.


Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up!  
mail dan naar:

stempelfeestje@gmail.com


Binnenkort doe ik weer een verzamelbestelling wil je daar NIET op wachten 
maar je bestelling binnen 3/5 werkdagen in huis hebben?
Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! via UPS bij je thuis wordt bezorgd
 en je ontvangt altijd een leuke attentie.
Boven de € 50,- zijn de verzendkosten gratis.

Ik wens je nog veel hop plezier.

groetjes
Carola 



6 opmerkingen:

  1. Heel gaaf, wat een leuke set is dit toch hé?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn die vogeltjes toch schattig.. wat een heerlijke kaartjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat oranje met geel vind ik prachtig! Had alleen niet gedacht dat het daffodil delight was, lijkt veel feller.
    Het vogelhuisje is ook zo leuk. Eigenlijk zijn ze alle drie gewoon prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerdjes! Ik ben verliefd op de lichtblauwe. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een dottige kaartjes. Echt heel leuk, Carola.
    Groetjes,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat kan jij prachtig kleuren! Jaloers :)

    BeantwoordenVerwijderen