zondag 14 april 2019

Stampin'Up! Fable Friends



Hoihoi,

Vandaag laat ik jullie zien wat we tijdens de Paasworkshop hebben gemaakt.
De dames waren allemaal heel enthousiast, dat is natuurlijk altijd leuk om te horen.


Voor deze kaart heb ik de stempel Fable Friends van Stampin'Up! gebruikt.
Zijn ze niet schattig!



Het leuke konijn zit ook in de zelfde stempelset.

Voor het inkleuren heb ik de Stampin Blends gebruikt.
De bloemetjes heb ik gemaakt met het Bitty Blooms Punch Pack.
4 kleine ponsjes waar je allemaal leuke kleine 
bloemetjes/blaadjes mee kunt maken.


Alle gebruikte materialen staan onderaan dit bericht.

Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up!  
mail dan naar:
stempelfeestje@gmail.com

Binnenkort doe ik weer een verzamelbestelling wil je daar NIET op wachten 
maar je bestelling binnen 3/5 werkdagen in huis hebben?
Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! via UPS bij je thuis wordt bezorgd
 en je ontvangt altijd een leuke attentie.
Boven de € 50,- zijn de verzendkosten gratis.

Een hele fijne zondag,


groetjes
Carola



Geen opmerkingen:

Een reactie posten