zaterdag 3 november 2018

Bloghop Creatieve Harten


Hallo,

Wat leuk dat je komt kijken bij de bloghop van de Creatieve Harten met als thema :
Verpakkingen.


De doosjes die ik heb gemaakt zijn super snel klaar omdat de 
verpakkingen al gemaakt zijn door Stampin'Up! 
Dus je hoeft ze alleen maar te versieren.


Dit is de Mini Gable Boxes in het zilver.
Ik heb hem door de embossingfolder Swirls en Curls gehaald.
De prachtige tak en sterren zijn gemaakt met de 
Snowfall Thinlits Dies.


Deze verpakking is gemaakt met de Kraft Pillow Boxes.
Ik heb een druppel Merry Merlot (refill) met een druppel Shimmer Paint
(Frost White) door elkaar gedaan en met een sponsje aangebracht op het doosje.
 Zo maakt je de box in de kleur die je zelf wilt en 
ook nog eens met een hele mooie glans erop.
Ook hiervoor heb ik de Snowfall Thinlits gebruikt, ze zijn echt geweldig.

Deze thinlits zijn alleen te koop in de maand November!

Alle gebruikte materialen staan onderaan dit bericht.

Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up!  
mail dan naar:
stempelfeestje@gmail.com
bellen mag natuurlijk ook 06-26359012

Wil je NIET op een verzamelbestelling wachten maar je bestelling 
binnen 3/5 werkdagen in huis hebben?
Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! via UPS bij je thuis wordt bezorgd.

Boven de € 50,- zijn de verzendkosten GRATIS en je ontvangt altijd een leuke attentie.

Bedankt voor het langskomen en hop lekker verder naar Lotte.

groetjes

Carola



11 opmerkingen:

  1. Schitterend!
    Wat leuk dat je laat zien dat je de Kraft pillowbox ook kunt kleuren, zelf niet opgekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het idee is ook niet van mijzelf, maar wel leuk om te doen haha

      Verwijderen
  2. Mooi zeg met de embossingfolder eroverheen! En het doosje kleuren, wow! Daar heb ik echt niet aan gedacht, zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Leoni, zo maken we allemaal wat leuks met deze box.

      Verwijderen
  3. Mooi Carola en een Supergoed idee van de embossingfolders zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een elegantie!
    Echt prachtig.
    Die rode kleur heb ik nog niet gebruikt, maar hij is wel heel sjiek.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je reactie Caro, ik hoop dat je de volgende keer er weer bij bent xx

      Verwijderen
  5. Erg leuk. Mooie en klassieke uitstraling.

    BeantwoordenVerwijderen