zaterdag 1 september 2018

Bloghop Creatieve Harten


Hallo,

Wat gezellig dat je komt kijken bij onze bloghop van de Creatieve Harten.
Vandaag met het thema  Fun / Fancy fold.


Mijn kaartje vandaag vandaag heb ik gemaakt met de stempel en de 
bijpassende framelits Tropic Chic.
Ik ben helemaal weg van deze set, wat een leuke dingen kan hier allemaal mee maken.

De kaart basis is 19½ x 10½ cm.
Daarna heb ik de lange zijde gerild op 5½ cm.


Zo krijg een leuk model kaartje. Boven op heb ik een Banner gemaakt 
met de Triple Banner pons. Daardoor kan je hem makkelijk openklappen.
Voor deze kaart heb ik geen dsp gebruikt maar alles gestempeld op Whisper White
in de kleuren Tranquil Tide, Granny Apple Green en Blushing Bride.


Om jullie te laten zien wat je allemaal met deze set kunt doen heb ik
nog een leuke zakje gemaakt uit een stukje dsp van 6 x 6 inch papier uit deze serie.
Ook heb ik een Kraft Pillow Box opgeleukt met deze stempelset + framelits
Het mooie lint wat ik heb gebruikt is in de kleur Granny Apple Green.

Alle gebruikte materialen staan onder dit bericht.
Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up!  
mail dan naar:
stempelfeestje@gmail.com
bellen mag natuurlijk ook 06-26359012

Wil je NIET op een verzamelbestelling wachten maar je bestelling 
binnen 3/5 werkdagen in huis hebben?
Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! via UPS bij je thuis wordt bezorgd.
Boven de € 50,- zijn de verzendkosten GRATIS en je ontvangt altijd een leuke attentie.

Hop lekker verder door op de linken hieronder te klikken.


groetjes
Carola




6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en frisse kaart, Carola. Een heerlijk modelletje om snel te kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart, net even wat anders en niet te ingewikkeld!
    Ook leuk dat je de andere projectjes showde om een beter beeld te geven van deze stempelset

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk model kaart, en van die heerlijke frisse kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart zo, ook met het zelf bestempelde “ dsp “ papier. Maakt het gelijk zoveel leuker.... ��

    BeantwoordenVerwijderen