zondag 12 augustus 2018

Follow Your Dreams Stampin'Up!

Follow Your Dreams Stampin´Up IJsselstein


Hoihoi,

Een tijdje geleden was ik gezellig een dagje bij mijn teamgenootje 
Henrike om samen te hobbyen. 
Zij had de stempel Follow Your Dreams van Stampin'Up! met de bijpassende framelits.
Dus ben ik gelijk maar met deze leuke en veelzijdige set aan de slag gegaan.

Dit is het kaartje wat ik heb gemaakt.
Gebruikte kleur is Highland Heather met Whisper White.
De ring bovenop en de kleine veertje heb ik gestanst met Sparkle Glimmer paper.
Op deze foto zie je het glitter papier beter.


De tekst Dream is ook uitgestanst en daarna heb ik hem bewerkt met Versamark
en Clear Embossingpoeder en verhit. Dit heb ik 3 x herhaald.
Dat krijg je een mooie dikke glans laag op je tekst. 
Helaas is het niet goed te zien op de foto.

Wil je deze maand nog gebruik maken van de super leuke 
spaaractie van Stampin´Up!



Voor elke € 60,- die je besteedt krijg je een tegoedbon van € 6,-
Bestel je voor € 120,- dan krijg je er 2, en ga zo maar door.
In september kan je deze bonnen inwisselen.
Dat is toch weer een hele leuke actie!

Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up!  
mail dan naar:
stempelfeestje@gmail.com
bellen mag natuurlijk ook 06-26359012

Wil je NIET op een verzamelbestelling wachten maar je bestelling 
binnen 3/5 werkdagen in huis hebben?
Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! via UPS bij je thuis wordt bezorgd.
Boven de € 50,- zijn de verzendkosten GRATIS en je ontvangt altijd een leuke attentie.

groetjes
Carola



Geen opmerkingen:

Een reactie posten