zaterdag 14 april 2018

Stampin'Up! Boeket vol goede wensen


Hallo,

Vandaag is er weer een FB hop van mijn team de Lovely Stampers.
Kom je ook gezellig kijken?

Met de stempel + bijpassende framelits
Boeket vol goede wensen van Stampin'Up! heb ik dit kaartje gemaakt.

Met de framelits heb ik 5 takje in Soft Sky en ook
5 bloemetjes in Whiper White uitgestanst met de Big Shot.
De bloemetjes heb ik met de blends een beetje ingekleurd.
Eerst plakt je 3 takjes op je kaart, daarop 3 bloemetjes.
Dan weer 2 takjes en dan weer 2 bloemetjes.

De rest van de gebruikte materialen staan onderaan dit bericht.

Wil je NIET op een verzamelbestelling wachten maar je bestelling
binnen 3/5 werkdagen in huis hebben?
Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! 
via UPS bij je thuis wordt bezorgd.
Boven de € 50,- zijn de verzendkosten GRATIS en
je ontvangt altijd een leuke attentie.
Voor meer info mail naar :

stempelfeestje@gmail.com

Groetjes Carola



Geen opmerkingen:

Een reactie posten