zaterdag 10 februari 2018

Stampin'Up! You're Inspiring

Stampin'Up! You're Inspiring

Hoi hoi,

Vandaag is er weer een FB hop van mijn team de Lovely Stampers
met als thema Voorjaar.
Voor mij is dit kaartje echt voorjaar, ik kijk er nu al weer naar uit.
De stempel die ik heb gebruikt is de You're Inspiring van Stampin'Up!

De kaart basis is Daffodil Delight, op een stukje Whisper White heb ik
met Memento de bloem gestempeld.
Met de stampin blends heb ik de bloemen en bladeren ingekleurd.
De kleuren staan onderaan dit bericht.
Het randje aan de zijkant heb ik gemaakt met de Ticket Tear Border pons.



Nog een even een nieuwtje vanaf 16 februari zijn er weer nieuwe 
GRATIS producten te krijgen bij een bestelling van € 60,-



En ze zijn echt geweldig.
KLIK links in de sidebar daar staat de nieuwe folder.

Deze maand ben ik 3 jaar demonstratrice van Stampin'Up!

Dit wil ik graag met jullie vieren, dus tijd om wat weg te geven!
Vanaf morgen 11 februari start ik mijn actie, kom je morgen ook kijken op
mijn blog of FB?

Alvast een kleine Sneak Peak





Wil je meer weten over over de producten van Stampin'Up!
of wil je een bestelling plaatsen mail dan naar :

stempelfeestje@gmail.com

groetjes Carola



Geen opmerkingen:

Een reactie posten