zaterdag 13 januari 2018

Stampin'Up! Party Pandas

Stampin'Up! Party Pandas

Hallo,

Vandaag is er weer een FB hop van mijn team de Lovely Stampers van Stampin'Up!
Ik kon het niet laten, ik heb weer de Panda stempel gebruikt.
Hij is zo leuk, hopelijk vinden jullie dat ook ?

Gebruikte materialen :
De kaartbasis is Pool is Pool Party met een stukje designpapier 
wederom uit het blokje Tutti-Frutti.
Met de Big Shot en de Layering Ovals Framelits heb ik de Panda 
uitgestanst, in Lime Lime Twist heb ik een grotere schulp gestanst 
en deze erachter geplakt.
De ballon heb ik ingekleurd met de Stampin Blends in Pool Party.
Het  lintje is een stukje Mini Striped Ribbon ook in Lemon Lime Twist.

Het doosje is gemaakt uit een Berry Burst cardstock met het zelfde dsp.
Met de Stitched framelits heb ik een cirkel uitgestanst 
en daarop de uitgeknipt Panda geplakt. 

Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up!
of wil je ook bestelling doen mail naar :

stempelfeestje@gmail.com

Alvast een fijn weekend
groetjes Carola

Gebruikte Materialen

6 opmerkingen:

  1. Hij is SUperleuk, die panda! En helemaal ook in combinatie met dat vrolijke papier.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze toch leuk die panda's, trouwens , je kaartje met het fruit is óók mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes! Prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen