zondag 18 augustus 2019

Sailing Home Stampin'Up!



Wat is het toch een leuke stempel set de Sailing Home van Stampin'Up!
Deze keer heb ik een mannenkaartje gemaakt, daar is deze stempel heel geschikt voor.

Ik heb alleen de Night of Navy inkt gebruikt.

De patrijspoort heb ik gemaakt met de Layering Circels.
Stans 2 dezelfde cirkels uit Whisper White en Night of Navy cardstock
Plak 4 kleine stukjes blauw op de witte cirkel en plak daarna wat Bakers Twine er tegenaan.




De nieuwe Herst/Winter catalogus is hier ook binnen.
Wil je er ook een ontvangen laat het mij dan even weten.

Alle gebruikte materialen staan onder dit bericht.


Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up!  
mail dan naar:

stempelfeestje@gmail.com

Binnenkort doe ik weer een verzamelbestelling wil je daar NIET op wachten 
maar je bestelling binnen 3/5 werkdagen in huis hebben?
Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! via UPS bij je thuis wordt bezorgd
 en je ontvangt altijd een leuke attentie.
Boven de € 50,- zijn de verzendkosten gratis.

Een heel fijn weekend toegewenst en nog veel hop plezier.

groetjes
Carola 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten