dinsdag 2 juli 2019

Over de Moon Stampin'Up!


Hoihoi,

Voor dit kaartje heb ik de leuke stempel Over de Moon van Stampin'Up! gebruikt.
Het kaartje is nu onderweg naar Australië om een familielid beterschap te wensen.
Voor de achtergrond heb ik de Love What You Do stempel gebruikt.

Gebruikte kleuren zijn Gray Granite en Pineapple Punch, 
voor het inkleuren heb ik de Stampin Blends gebruikt.

Alle gebruikte materialen staan onder dit bericht.


Nu nog een leuke actie van Stampin' Up!

Net als vorig jaar zijn er heel de maand JULI Bonus Days bij Stampin' Up!

Voor iedere € 60,- aan Stampin' Up! bestellingen krijg je een bonus coupon van € 6,-. 
Deze coupon(s) is/zijn in te wisselen tussen 1 en 31 augustus op je Stampin' Up! bestelling.

Wil je meer weten over de producten van Stampin' Up!  
mail dan naar:

stempelfeestje@gmail.com

Binnenkort doe ik weer een verzamelbestelling wil je daar NIET op wachten 
maar je bestelling binnen 3/5 werkdagen in huis hebben?
Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! via UPS bij je thuis wordt bezorgd
 en je ontvangt altijd een leuke attentie.
Boven de € 50,- zijn de verzendkosten gratis.

groetjes
Carola

Geen opmerkingen:

Een reactie posten