zaterdag 6 april 2019

Creatieve Harten Bloghop


Hallo,

Gezellig dat je komt kijken bij de bloghop van de Creatieve Harten
met deze maand als thema Bloemen.


De stempel die ik heb gebruikt is de Humming Alone met
de bijpassende Framelits dies.

Ik ben helemaal weg van deze bloem, je kunt hem zo mooi inkleuren.
Of je nu de Inktpads, de Write Marker of de Stampin Blends gebruikt
je kunt met allemaal inkleuren.

Eerst heb ik de bloem met Versamark inkt op Aquarelpapier gestempeld,
 daarna zwarte embossing poeder overheen gedaan en verhit met de heat tool.
Jammer dat je op de foto niet ziet hoe mooi de zwarte poeder gaat glanzen.

Voor het inkleuren heb ik de Aqua Painters gebruikt en de inktpads in de kleur
Pineapple Punch, Grapefruit Grove, Mango Melody, 
Granny Apple Green en Mossy Meadow.
Heerlijk ontspannend om zo lekker te zitten kleuren.

Zo leuk, je kunt alle Rhinestones en Pareltjes inkleuren met de Stampin Blends.
Zo heb je ze altijd in de juiste kleur op je kaartje.

Om lekker verder te hoppen, klik op de namen die links hierover staan.

Alle gebruikte materialen staan onderaan dit bericht.

Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up!  
mail dan naar:
stempelfeestje@gmail.com

Binnenkort doe ik weer een verzamelbestelling wil je daar NIET op wachten 
maar je bestelling binnen 3/5 werkdagen in huis hebben?
Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! via UPS bij je thuis wordt bezorgd
 en je ontvangt altijd een leuke attentie.
Boven de € 50,- zijn de verzendkosten gratis.

Een heel fijn weekend,

groetjes
Carola


8 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke frisse fleurige kaart Carola.
    Mooi gekleurd ook. Het lijkt wel of je de blends gebruikt hebt, maar ik zag dat je lekker met de aqua painters aan de slag bent gegaan.
    Super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje. En ook super mooi ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje lekker fleurig met dat geel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker vrolijk kleurtje! En je inkleurwerk is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blijft een super gave bloem, en je hebt er een super kaartje mee gemaakt. En zou idd ook bijna zeggen dat je het met de blends ingekleurd had...👍

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart zeg! Deze set heb ik niet, ben verrast door de dies. Heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen