zondag 17 maart 2019

Stampin'Up! Gratis Sale-A-Bration


Hoihoi,

Wat een weer is het hier in IJsselstein, het komt met bakken uit de lucht.
Dus heerlijk een dagje om te knutselen!

De 2 kaartjes die ik heb gemaakt zijn met de GRATIS Sale-A-Bration
stempels Home to Roost en By The Way.
Ze zijn echt heel leuk, je kunt er kaartjes mee maken voor 
allerlei gelegenheden.


Ik heb voor beide de Blooms Memories & More kaartjes met de bijpassende
envelopje gebruikt (pag. 26) van de voorjaarscatalogus.
Ik heb ingekleurd met de Stampin Blends en de Write Markers.

Alle gebruikte materialen staan onderaan dit bericht.

Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up!  
mail dan naar:
stempelfeestje@gmail.com

Binnenkort doe ik weer een verzamelbestelling wil je daar NIET op wachten 
maar je bestelling binnen 3/5 werkdagen in huis hebben?
Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! via UPS bij je thuis wordt bezorgd
 en je ontvangt altijd een leuke attentie.
Boven de € 50,- zijn de verzendkosten gratis.

Een heel fijn weekend,


groetjes
Carola


Geen opmerkingen:

Een reactie posten