maandag 24 december 2018

Signs of Santa Stampin´Up!


Hoihoi,

Op de valreep nog even 2 Kerstkaartjes voor jullie met de stempel 
Signs of Santa met de bijpassende framelits van Stampin'Up!



Alles is hier klaar voor de Kerstdagen, alle boodschappen zijn binnen, cadeautje
ingepakt, dus ik heb er zin in.
Mijn Kerst stempels en andere spullen zitten al in een krat en staan al op zolder.
Ik kan even geen kerst stempels meer zien haha.

Deze week lekker aan de slag met de nieuwe stempels uit de voorjaarscatalogus 
en de leuke gratis SAB artikelen.

Ik wens jullie allemaal hele fijne feestdagen.

Alle gebruikte materialen staan onderaan dit bericht.

Wil je ook de nieuwe catalogus + SAB folder ontvangen,

mail dan naar:
stempelfeestje@gmail.com
bellen mag natuurlijk ook 06-26359012

Wil je NIET op een verzamelbestelling wachten maar je bestelling 
binnen 3/5 werkdagen in huis hebben?
Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! via UPS bij je thuis wordt bezorgd.


groetjes

Carola


Geen opmerkingen:

Een reactie posten