zondag 16 september 2018

Stampin'Up! Kraft Pillow Boxes


Hoihoi,

Vandaag heb ik 2 Kraft Pillow Boxes van Stampin'Up! weer een beetje opgeleukt.
Ik vind ze wel leuk geworden !


De boxes zijn heel makkelijk open te vouwen.
Als eerste heb ik er een Pearlized Doilie opgeplakt, deze heb ik gekleurd 
met de Stampin Blends in de kleur Bermuda Bay.
De bloem komt uit de Pop of Petals stempelset + bijpassende pons.
Beide zijn los te koop maar als bundel krijg je 10% korting.


Voor deze verpakking heb ik een paar bloemetjes geknipt uit het prachtige
designpapier Share What You Love.

Alle gebruikte materialen staan onder dit bericht.


Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up!  
mail dan naar:
stempelfeestje@gmail.com
bellen mag natuurlijk ook 06-26359012

Wil je NIET op een verzamelbestelling wachten maar je bestelling 
binnen 3/5 werkdagen in huis hebben?
Ik zorg dat je bestelling rechtstreeks vanuit Stampin'Up! via UPS bij je thuis wordt bezorgd.
Boven de € 50,- zijn de verzendkosten GRATIS en je ontvangt altijd een leuke attentie.



groetjes
Carola


4 opmerkingen: