zaterdag 18 november 2017

Stampin'Up! Gift Bag Punch Board.


Hallo,

Met het Gift Bag Punch Board van Stampin'Up! heb ik deze leuke 
cadeauverpakkingen gemaakt. Een geweldig board waar je zoveel
leuke dingen mee kunt maken.
Ik heb het mooie designpapier Year of Cheers gebruikt.
De teksten komen uit de sets Recht uit het Hart en Misteloe Friend.
De banner en ovale cirkels zijn gemaakt met het Foil Sheet in zilver/goud.
Ook heb ik het glitter papier gebruikt in de het zilver/goud.

Wil je weten hoe ik de grote verpakking  heb gemaakt met het
Gift Bag Punch Board, kijk dan naar mijn YouTube filmpje.




Heb je al meegedaan de actie :
Wie jarig is trakteert !



Wil je dit leuke pakket winnen, ga dan naar mijn facebook pagina en
Like en Deel dit bericht. En misschien ben jij dan op 30 november de winnaar.

https://nl-nl.facebook.com/CarolaCreations/

Wil je meer weten over de produkten van Stampin'Up! of wil je 
zelf aan de slag met het Gift Bag Punch Board, stuur dan een mailtje naar 

stempelfeestje@mail.com

groetjes Carola

1 opmerking: