zaterdag 7 oktober 2017

Creative Harten Bloghop


Hallo allemaal,

Welkom bij de bloghop van de Creatieve Harten.
Vandaag met als thema Trick en Treat

Ik hou het vandaag alleen bij de Treats.
Als het om snoepjes gaat dan doe ik zeker mee, daar ben ik dol op !



Ik heb 2 cadeau/snoep verpakkingen gemaakt met de producten van Stampin'Up!
In het grote doosje past precies een doosje After Eight chocolade.
Voor beide doosje heb ik het cardstock Soft Sky en het mooie
designpaper Foil Frenzy gebruikt.

Voor het doosje heb je een stukje papier van 26 x 18 cm. nodig.
 Daarna ril je alle zijde op 6 cm.
Voor de deksel een stukje papier van 18,2 x 10 cm. 
Alle zijde rillen op 2 cm.

Gebruikte stempels : 
Label me Pretty en De Mooiste Momenten.
Het lint is de Classic Weave Ribbon ook in Soft Sky en het Mini Sequin Trim


Wil je weten hoe ik dit doosje heb gemaakt, klik dan hieronder op mijn YouTube filmpje.





Hop lekker verder naar:
Leoni Geertsema die ook iets heel leuks heeft gemaakt.

Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Fijn weekend

Groetjes Carola







Deelnemers :

2.       Ilse van Vliet  
3.       Danielle Kassing   
4.       Monique de Kok   
5.       Henrike Heikoop   
6.       Carola Gillich          JE BENT NU HIER
7.       Leoni Geertsema   
8.       Diana van Otterlo   
9.       Angélique Nederpel


9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke doosjes!
    Mooie combi ook dat soft sky en dat papier met bling.
    Van de week zal ik eens gaan zitten voor je filmpje. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk filmpje. Zo grappig dat je op een gegeven moment zegt, misschien moet je maar even doorspoelen, lol!

    Ik vind hem in Berry burst ook heel erg mooi geworden.
    Mooi cadeautje om te krijgen, ziet er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Dat Foil Frenzy DSP is echt Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is mooi zeg, je zal mser zo'n doosje krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen