zaterdag 19 augustus 2017

Stampin'Up! Envelope Punch Board.


Hallo,

Met het Envelope Punch Board van Stampin'Up! heb ik dit doosje gemaakt waar
3 kaartjes van 9 x 9 cm. en 3 bijpassende envelopjes inpassen.
Gebruikte stempels Wood Words en Label Me Pretty + bijpassende pons.
Gebruikte kleuren inkt + cardstock
Lemon Lime Twist, Berry Burst en Powder Pink.



Voor het doosje heb ik een stukje Thick (dik) Whisper White gebruikt van 
7 5/8  x 7 5/8  ( dat is 19,4 x 19,4 cm.)
Pons en ril op 3 1/8 en op 4 1/2 inch

Voor het envelopje heb ik een stukje papier gebruikt van 6 x 6 inch. 
(15,2 x 15,2 cm.)
Pons en ril op 3 inch.


Ik heb weer een filmpje gemaakt op YouTube
waar ik je laat zien hoe ik het doosje en de kaartjes hebt gemaakt.
Kom je ook kijken ?






Wil je meer weten over Stampin'Up! of hoe je een bestelling kunt plaatsen.
Mail dan naar :

stempelfeestje@gmail.com

groetjes Carola





1 opmerking:

  1. Wat een super mooi setje heb je gemaakt!
    Ik vind je Yuo tube filmpjes heel leuk!

    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen