donderdag 15 juni 2017

Stampin'Up! Happy Birthday


Hallo,

Dit kaartje heb ik gemaakt in de kleur zwart en wit.
Eigenlijk gebruikt zelden de kleur zwart maar deze vind ik toch wel leuk geworden.

Gebruikte materialen :

Kaart basis is whisper white met een stukje zwarte cardstock.
De mooie stans met de tekst Happy Birthday van Stampin'Up!heb ik 2 maal 
door de Big Shot gehaald.
1 keer door de zwarte kaartbasis en 1 keer door een stukje zilver foil sheet.
Zo kan je de zilveren tekst weer terug leggen op het zwarte papier.
De ballon en de stippel rondjes komen uit de stempel Balloon Celebration.
Ik heb deze met Versamark gestempeld en daarna zilveren embossing poeder
eroverheen gedaan en darna verhit met de heattool.
Voor de balloon heb ik met Balloon pons gebruikt.
Zo heb je best snel weer een leuk kaartje.

Groetjes Carola

Geen opmerkingen:

Een reactie posten