zaterdag 22 april 2017

Stampin'Up! Touches of Texture


Hoi hoi,

Vandaag doe ik mee met ons team de Lovely Stampers van Stampin'Up! aan een bloghop
maar dan via Facebook.
Omdat niet iedereen FB heeft laat ik ook hier mijn bijdrage zien.

Het kaartje en het doosje zijn gemaakt  met de stempelset Touches Of Texture
en de Window Box Thinlists.
Ik heb de nieuwe kleur inkt gebruikt,
Berry Burst, ook het cardstock is in deze kleur.

Voor de doosje heb ik Window box 2 keer door de Bigshot gehaald en
daarna een stukje van de onderkant afgesneden. Daarna vanaf de onderkant
 1 ½ cm  gerild, de tapjes erin geknipt net als bij het het origineel.
En in elkaar geplakt.






Op de een of ander manier had ik steeds kleurverschil met fotograferen.
Deze foto lijkt het meeste op het originele kleur.

Wil je meer weten over producten van Stampin'Up! of wil je meedoen aan een
workshop bij jou of mij jou thuis. Mail dan naar :

stempelfeestje@gmail.com.

Iedereen een fijn weekend toegewenst.
Groetjes

4 opmerkingen: