zaterdag 11 februari 2017

Win een GRATIS Stampin'Up! pakket!


Dit leuke pakket van Stampin'Up! ga ik verloten !

Met dit pakket maak je 10 leuke doosjes/cadeauverpakkingen, alles zit erbij.

Wat moet je doen om te winnen.

Ga naar mijn facebookpagina :
Carola Creations

 en like en deel deze pagina.
Bij 150 likes maak ik de winnaar bekend.

Heb je geen facebook maar wil je wel graag meedoen met deze actie.
Wordt dan volger van mijn blog (of als je dat al bent) en laat een reactie achter.

Lijkt het je leuk om een workshop volgen, kijk dan in de workshop agenda.
Alvast een fijn weekend 

groetjes Carola

17 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk pakket ga je verloten Carola.....ik waag heel graag een kansje! Het pakket ziet er fleurig en mooi uit....heel erg gaaf!
    Ik ga de afbeelding in mijn sidebar zetten....bedankt voor deze kans!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te horen Diny, je doet mee met de verloting.

      Verwijderen
    2. Ik ben ook volger van jou blog geworden, mooie kaartjes heb al voorbij zien komen.

      Verwijderen
    3. Wat leuk dat jij ook mijn volger bent geworden Carola....zo kunnen we elkaar inspireren!
      Liefs Diny

      Verwijderen
  2. Heel leuk dit mooie pakket wat je als candy gaat verloten Carola...Ik ben ook gelijk volger geworden... je maakt schitterende creaties zag ik wel..Ik ga proberen met regelmaat langs te komen..en nu ga ik nog bij FB een kijkje nemen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook volger van jou blog geworden, gezellig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk pakket. Ik volger geworden en heb je facebookpagina geliked en ook gedeeld. Ook dit blogbericht heb ik gedeeld op mijn blog. Ben ik nog iets vergeten want ik wil wel ook niks over het hoofd zien ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Petra, leuk dat je meedoet. Je hebt niets over het hoofd gezien haha.
      Je naam staat op het lijstje, fijn weekend, groetjes Carola

      Verwijderen
    2. Ik ben ook volger van jou geworden.

      Verwijderen
  5. Hi Carola. I am your new follower.
    Thanks for the chance to win this beautiful prize.
    I added it on my sidebar so that you can get more followers.
    Groetjes Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. How nice that someone following my blog from Slovanie. Thanks for your nice comment

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk pakket, bedankt voor deze kans. Ben volger geworden. Je maakt mooie kaarten.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk pakket ik zag het bij Rosina staan, het staat nu ook op mijn blogje!
    Bedankt voor de kans.
    Groetjes en een fijn weekend, Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke candy. Ik ben volger van je geworden en ga het delen op mijn blog.
    Groetjes Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen