donderdag 13 oktober 2016

Stampin´Up! Merry Mice


Hallo,

Gezellig dat weer even komt kijken op mijn blog.
Ik ben ook begonnen met de Kerstkaartjes, voordat je het weet zitten we 
weer in het nieuwe jaar.
Het kaartje is gemaakt met de stempel Merry Mice, ik vind ze heel schattig.
Ik heb gestempeld met Stazon zwart op aquarelpapier en daarna ingekleurd 
met de blenderpen.
De kaart basis is Very Vanilla, een stukje Real Red en het kerstpapier 
This Christmas Designer Paper  (pag 172)
Het frame is gemaakt met de Lots of Label in Garden Green,
 wat sterretjes en de eerste kaart is weer klaar.

Vanmorgen heb ik weer een gezellige workshop gegeven.


De dames dingen met leuke zelfgemaakt kaarten naar huis.
Lijkt het je leuk om ook eens mee te doen met een workshop mail dan naar :

stempelfeestje@gmail.com 

Groetjes Carola

Geen opmerkingen:

Een reactie posten